Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (7)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Shcherbina V$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12
1.

Shcherbina V. V. 
Role-playing exercises as a method of teaching communicative skills [Електронний ресурс] / V. V. Shcherbina // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2014. - Вип. 25. - С. 103-109. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2014_25_16
The article is devoted to the analysis of role-playing activities in their combination with the other English language teaching techniques at all the stages of an English lesson. The set of role-playing activities efficient for the development of communicative skills has been offered.
Попередній перегляд:   Завантажити - 816.845 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Shcherbina V. V. 
Simulations as a method of teaching communicative skills [Електронний ресурс] / V. V. Shcherbina // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2016. - Вип. 28. - С. 165-172. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2016_28_20
Проаналізовано ділові ігри у їх поєднанні з іншими методиками навчання англійської мови на різних етапах уроку іноземної мови. Ділові ігри розглянуто як альтернативу традиційним методам навчання іноземних мов. Розгляд специфіки використання ділових ігор здійснено у їх зіставленні з рольовими іграми. Показано, що ділові ігри є більш структурованими та складними з точки зору їх організації та проведення. Ділові ігри, спрямовані на розвиток комунікативних навичок, не тільки надають кожному студенту можливість висловлюватися, але й формують у нього відчуття безпосереднього спілкування у реальній комунікативній ситуації. Запропоновано низку вправ, найбільш ефективних у процесі розвитку комунікативних умінь студентів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 900.321 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Shcherbina V. V. 
Vocabulary games as a way of motivating students [Електронний ресурс] / V. V. Shcherbina // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2017. - Вип. 30. - С. 189-197. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2017_30_20
Проаналізовано лексичні ігри у їх поєднанні з іншими методиками навчання англійської мови на різних етапах її вивчення. Лексичні ігри розглянуто як альтернативу традиційним методам навчання іноземних мов. Доведено, що ігри, спрямовані на розвиток лексичної компетенції, можуть мати складну структуру. Більшість ігор потребують додаткової підготовки. Показано, що лексичні ігри часто використовуються для повторення та закріплення нового матеріалу. Подібні методи навчання створюють сприятливе середовище на занятті та підвищують мотивацію студентів. Лексичні ігри можуть бути складовою частиною інших методик, спрямованих на розвиток комунікативних умінь. Лексичні ігри допомагають студентам підвищувати рівень знань, полегшують процес спілкування іноземною мовою. Запропоновано низку вправ, найбільш ефективних у процесі розвитку лексичної компетенції студентів
Попередній перегляд:   Завантажити - 817.432 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Shcherbina V. V. 
Storytelling as a way of developing students’ communicative skills [Електронний ресурс] / V. V. Shcherbina // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2018. - Вип. 32. - С. 157-164. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2018_32_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 181.059 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Shcherbina V. 
Group work as the way of organising and motivating students [Електронний ресурс] / V. Shcherbina // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. Наукові дослідження. Досвід. Пошуки. - 2019. - Вип. 34. - С. 273-284. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2019_34_22
The article is devoted to the analysis of group work as specific way of organizing students at all the stages of an English lesson. Various kinds of group work are taken into consideration as alternative to the traditional teaching format. They are described as the form of work designed for motivating students, encouraging the ir active participation, use of imagination, creativity and cooperation between a teacher and learners. It is shown that well - organised group work is the essential component of role playing activities. The types of group format, introduced by N. Mcclver, are taken into consideration. The peculiarities of pair work are revealed. Such group format may be used in groups where there are discipline problems. Triad group format is analyzed as the alternative to pair work. The role play activities designed for pairs and triads are introduced. It is proved that short role playing exercises can be especially helpful. Group format Pyramid can be an excellent way of practicing the language of persuasion and having discussion. It is shown that activities of interview type can be successfully organized by means of a pyramid group format. It is proved that in the foreign language classroom interviews are useful because they force students to listen carefully, to practice new grammar structures as well as recycle vocabulary. Interviews give students the opportunity to improve their general knowledge and to be able to communicate on various subjects. Pairs and triads can be easily transformed into group format Pyramid, which requires participation of at least eight students. It is shown that group format Mingles is considered to be the most challenging and the most effective type of group work. It requires much preparation and greater workload from the teacher. It is proved that Mingles group format is fruitful for advanced learners as activities, organized by means of this format can occupy a lot of time and require acting skills. The use of all types of group format is aimed at creating relaxed and friendly atmosphere in a foreign language class. It is pointed out that Pyramid and Mingles group formats usually require more preparation than work in pairs and Triads format. Pyramids and Mingles group formats make use of variety of techniques and contribute to the development of group feeling that helps the teacher to motivate students and to create happy learning environment. The interactive exercises offered in the article are easily adaptable to different group format and different learners' needs.
Попередній перегляд:   Завантажити - 286.644 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Shcherbina V. 
Heat exchange simulation in energy zones of a rotarykiln with change of heat resistance of the body [Електронний ресурс] / V. Shcherbina, D. Shvachko, S. Borshchik // Технологический аудит и резервы производства. - 2019. - № 6(1). - С. 36–41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tatrv_2019_6(1)__10
Попередній перегляд:   Завантажити - 246.718 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Shcherbina V. V. 
Phonetic expressive means as a feature of Yurgis Baltrushaitis’ poetic world in the context of Russian symbolist poetry [Електронний ресурс] / V. V. Shcherbina // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Соціальні комунікації. - 2020. - Т. 31(70), № 3(2). - С. 180-188. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2020_31(70)_3(2)__31
Попередній перегляд:   Завантажити - 366.141 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Shcherbina V. V. 
The poetic motif of motion in Yurgis Baltrushaitis’ artistic world in the context of Russian symbolist poetry [Електронний ресурс] / V. V. Shcherbina // Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія : Філологія. - 2022. - Вип. 53(2). - С. 104-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmgu_filol_2022_53(2)__26
Попередній перегляд:   Завантажити - 393.012 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Shcherbina V. 
Lexico-semantic expressive means as a feature of yurgis baltrushaitis’ poetic world in the context of russian symbolist poetry [Електронний ресурс] / V. Shcherbina // Вчені записки Таврійського національного університету імені В. І. Вернадського. Серія : Філологія. Журналістика. - 2021. - Т. 32(71), № 4(3). - С. 25-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UZTNU_filol_2021_32(71)_4(3)__7
Попередній перегляд:   Завантажити - 339.553 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Fedosova N. I. 
The effect of B. Subtilis ІМV B-7724 lectin on functional activity of the main effectors of antitumor immunity of intact mice [Електронний ресурс] / N. I. Fedosova, T. V. Symchych, A. V. Chumak, V. M. Shcherbina, N. L. Cheremshenko, O. M. Karaman // Biotechnologia Acta. - 2022. - Vol. 15, № 4. - С. 11-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/biot_2022_15_4_5
Aim - the purpose of the study was to evaluate the effect of B. subtilis IMV B-7724 lectin on the functional activity of macrophages (Mph) and natural killer cells (NK) of intact Balb/c mice. Balb/c mice were subjected to 10 consecutive administrations of the lectin in a dose of 1 mg/kg of body weight. The functional activity of peritoneal Mph and NK were studied. Statistical analysis of the results was performed according to the widely accepted methods of variational statistics. Administration of bacterial lectin increased Mph and NK cytotoxic activity; maximal increase was registered after the complete course of injections. A significant increase in the NO production indicates the polarization of peritoneal Mph into proinflammatory type M1. The transcription factors of IRF (at the early stage) and STAT (at the latter stages) signalling pathways were involved in the process of Mph polarization. Conclusion: the ability of B. subtillis IMV B-7724 lectin to increase in vivo cytotoxic activity of innate immunity effectors and to maintain the long-term Mph M1 polarization urges further studies on the lectin effectiveness.
Попередній перегляд:   Завантажити - 124.218 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Kovalevska L. M. 
Expression pattern of MRPS18 family genes in medulloblastoma. An example of own practice [Електронний ресурс] / L. M. Kovalevska, V. M Shcherbina, S. S Kalman, L. M. Verbova, V. D. Rozumenko, T. A. Malysheva, E. V. Kashuba // Ukrainian neurosurgical journal. - 2022. - Т. 28, № 4. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unkhj_2022_28_4_8
Попередній перегляд:   Завантажити - 420.388 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Shcherbina V. 
Dramatization as a way of developing communicative skills [Електронний ресурс] / V. Shcherbina // Викладання мов у вищих навчальних закладах освіти на сучасному етапі. Міжпредметні зв'язки. - 2020. - Вип. 36. - С. 175-185. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vmvn_2020_36_15
Проналізовано вправи з інсценування як засобу розвитку комунікативних навичок студентів на різних етапах занять з іноземної мови. Інсценування розглянуто як важливу складову інтерактивних ігор. Показано, що потреба в інтерактивних іграх, які містять інсценування, постійно зростає, змушуючи викладачів використовувати нові методики та навчальні стилі. Вправи із інсценування можуть бути ефективним засобом формування та розвитку лінгвістичних навичок. Показано, що всі види вправ, що містять елементи театральної гри, можуть допомогти викладачам створювати комунікативні ситуації, які є близькими до реального життя. Інсценування коротких діалогів на початковому та елементарному рівні навчання може бути діючим засобом засвоєння нових граматичних структур. Навчальний формат Тріада, впроваджений Н. Ма кі вером, може бути корисним для груп, що містять студентів із різним рівнем володіння мовою. Зазначено, що мовний матеріал, який використовується для вправ з інсценування, може бути розподілено на дві групи - реальний та уявлюваний або драматичний. Приклади з повсякденного досвіду можуть бути використані для створення знайомих студентам комунікативних ситуацій. Ситуації, близькі до реального життя, можуть комбінуватися з уявлюваними або драматичними компонентами. Інсценування відомих картин та пісень становить іще одну групу комунікативних вправ, придатних для студентів усіх рівнів володіння мовою. Показано, що відкриті, довготривалі вправи з інсценування сприяють збільшенню креативності та мотивації та водночас надають можливість розвивати гнучкість у використанні іноземної мови. Запропоновано низку вправ з інсценування, які можуть бути легко адаптовані до будь-якого виду мовного матеріалу та навчального формату.Проналізовано вправи з інсценування як засобу розвитку комунікативних навичок студентів на різних етапах занять з іноземної мови. Інсценування розглянуто як важливу складову інтерактивних ігор. Показано, що потреба в інтерактивних іграх, які містять інсценування, постійно зростає, змушуючи викладачів використовувати нові методики та навчальні стилі. Вправи із інсценування можуть бути ефективним засобом формування та розвитку лінгвістичних навичок. Показано, що всі види вправ, що містять елементи театральної гри, можуть допомогти викладачам створювати комунікативні ситуації, які є близькими до реального життя. Інсценування коротких діалогів на початковому та елементарному рівні навчання може бути діючим засобом засвоєння нових граматичних структур. Навчальний формат Тріада, впроваджений Н. Ма кі вером, може бути корисним для груп, що містять студентів із різним рівнем володіння мовою. Зазначено, що мовний матеріал, який використовується для вправ з інсценування, може бути розподілено на дві групи - реальний та уявлюваний або драматичний. Приклади з повсякденного досвіду можуть бути використані для створення знайомих студентам комунікативних ситуацій. Ситуації, близькі до реального життя, можуть комбінуватися з уявлюваними або драматичними компонентами. Інсценування відомих картин та пісень становить іще одну групу комунікативних вправ, придатних для студентів усіх рівнів володіння мовою. Показано, що відкриті, довготривалі вправи з інсценування сприяють збільшенню креативності та мотивації та водночас надають можливість розвивати гнучкість у використанні іноземної мови. Запропоновано низку вправ з інсценування, які можуть бути легко адаптовані до будь-якого виду мовного матеріалу та навчального формату.
Попередній перегляд:   Завантажити - 343.383 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського